Zaterdag 19 oktober

19 oktober 2013 - Mapleton, Australië

Vandaag vertrokken uit Agnes water. Het bleek een zeer geliefde badplaats te zijn, want de camping was meer dan vol. Er waren zelfs mensen die 600 km gereden hadden om een weekendje kunnen surfen. Weer koers gezet naar het zuiden omdat we nou eenmaal keuzes moeten maken hebben we Fraser Island gelaten voor wat het was. Via de toeristische route het binnenland in naar Mapleton een typisch Australisch dorp op ca 1000 meter hoogte. Vanaf de van de plaatselijke kroeg kun je kilometers ver kijken en bij helder weer de oceaan zien. De weg ernaar toe was de steilste die we ooit  hebben gezien. Zelfs de  camper viel even stil maar na een paar spannende seconde deed de automaat toch zijn werk.

1. Annemarie:
    20 oktober 2013
    He reizigers,

Fijn om te horen dat jullie genieten!
    De foto's zijn prachtig...

Hoop dat jullie net zulk mooi weer hebben als hier... Vandaag een heerlijke strand dag gehad... Iedereen geniet volop...

Ben benieuwd naar jullie volgende blog....

Liefs Annemarie
  2. Jan Kees den Otter:
    23 oktober 2013
    Hoi Wim en Lenie,

Leuk om wat van jullie te lezen zo nu en dan, klinkt goed allemaal. Omdat het laatste verslag van zaterdag 19 oktober is, vragen we ons af of alles nog steeds goed gaat en of jullie alle bosbranden een beetje kunnen omzeilen. We hopen niet dat jullie reisplan hierdoor volledig in de war loopt.
    Hier gaat alles goed. Kim en Niels tellen af naar jullie komst alhier, de logeerkamer is op orde en de onze illegale wijn supplier heeft net een nieuwe voorraad afgeleverd. We zien uit naar jullie komst. Groetjes uit Borneo, Jan Kees, Diane, Kim en Niels.